- Nové
Elektrický vysokozdvižný vozík TRIPLEX WS20E45 (nosnost 2000 kg, zdvih 4500 mm)
Elektrický vysokozdvižný vozík s nosností 2000 kg a maximální výškou zdvihu 4500 mm je zařízení navržené pro přesnou manipulaci s náklady v prostředích vyžadujících čistý a tichý provoz. Díky kompaktní konstrukci, modernímu elektrickému pohonu a zvýšenému vertikálnímu dosahu je tento model ideální pro vícepodlažní skladové systémy, distribuční centra a průmyslové závody.
Charakteristika stroje
Nosnost 2000 kg umožňuje přepravu středně velkých nákladů, zatímco vysoký stožár s maximálním zdvihem do 4500 mm umožňuje efektivní skladování zboží na vyšších úrovních regálů, čímž zvyšuje využití skladového prostoru. Zesílená konstrukce stožáru a precizní hydraulický systém zajišťují stabilitu a bezpečnost i při maximálním zdvihu.
Vysokozdvižné vozíky s AGM gelovými bateriemi jsou až o 40 % bezpečnější než ty s lithiovými bateriemi, které mají výrazně vyšší riziko samovznícení. Technologie AGM je méně náchylná k přehřátí a mechanickému poškození, což významně snižuje riziko požáru nebo výbuchu. Navíc gelové baterie nevypouštějí škodlivé plyny a nevyžadují specializovanou údržbu, což činí práci s nimi bezpečnější a spolehlivější, zejména v náročných skladových podmínkách.
Nosnost 2000 kg umožňuje přepravu středně velkých nákladů, zatímco vysoký stožár s maximálním zdvihem do 4500 mm umožňuje efektivní skladování zboží na vyšších úrovních regálů, čímž zvyšuje využití skladového prostoru. Zesílená konstrukce stožáru a precizní hydraulický systém zajišťují stabilitu a bezpečnost i při maximálním zdvihu.
Vozík je vybaven systémy podporujícími manévrování v úzkých prostorech - včetně precizního řízení, optimálního rozložení těžiště a malého poloměru otáčení. Ovládání je plynulé a intuitivní, což umožňuje rychlé a přesné plnění úkolů v omezeném čase.
Díky kombinaci nízké hladiny hluku, vysoké energetické účinnosti a značného dosahu zdvihu nachází tento model elektrického vysokozdvižného vozíku uplatnění všude tam, kde je důležitá přesnost, spolehlivost a optimální využití prostoru.
Mechanismus bočního posuvu vidlic (tzv. side shift) je prvek výrazně ovlivňující efektivitu překládacích operací. Umožňuje drobnou korekci polohy bez nutnosti přemísťování celého vozíku. Umožňuje přesné nastavení palety v omezeném prostoru, což se promítá do zkrácení pracovního cyklu a snížení rizika poškození regálů a zboží. Tato funkce se stává nepostradatelným standardem všude tam, kde je důležitá rychlost a přesnost.
Systém manuálního nastavení rozteče vidlic umožňuje rychlé přizpůsobení jejich polohy rozměrům přepravovaného zboží. Je to univerzální řešení, které umožňuje efektivní manipulaci s náklady nestandardních rozměrů bez nutnosti výměny příslušenství. Pevná konstrukce vidlic a snadno použitelný systém ručního nastavení zajišťují trvanlivost a snadnost obsluhy.
Konstrukce stožáru s možností nastavení úhlu sklonu umožňuje efektivní manipulaci s nákladem. Naklonění dopředu usnadňuje přesné umístění palety, zatímco naklonění stožáru dozadu zvyšuje stabilitu přepravovaného nákladu během transportu. Toto řešení zvyšuje bezpečnost práce, zejména při pohybu na nerovném terénu nebo s plným zatížením.
Vysokozdvižný vozík je vybaven pneumatickými koly, která se vyznačují vynikající absorpcí nárazů a zvýšenou přilnavostí k podkladu. Díky plnění vzduchem tento typ pneumatik účinně tlumí vibrace vznikající při jízdě po nerovném nebo nepevnějším terénu, což zvyšuje komfort práce operátora a snižuje opotřebení součástí vozíku.
Pneumatická kola se skvěle osvědčují v různorodých podmínkách - jak venku, tak uvnitř průmyslových objektů. Zajišťují stabilitu manévrování a jisté vedení i na površích se sníženou přilnavostí, jako je mokrý beton, asfalt nebo dlažební kostky.
Zvětšený průměr kol a hluboký dezén podporují práci na nakládacích plochách, rampách a v překládacích zónách s proměnlivým terénem.
Vozík je vybaven kompletním pracovním osvětlením, které zajišťuje dobrou viditelnost při práci ve špatně osvětlených halách, nakládacích zónách nebo v podmínkách proměnlivého venkovního osvětlení. Použité reflektory vyzařují intenzivní, jasný světelný tok, který zlepšuje komfort ovládání stožáru a nákladu bez nadměrné spotřeby energie (nebo paliva).
Standardní součástí vybavení jsou také výstražná světla a zvuková signalizace, které zvyšují bezpečnost v rušném pracovním prostředí. Signalizátor couvání, stroboskopické světlo (maják) a směrovky informují okolí o pohybu stroje, čímž snižují riziko kolizí v přeplněných skladových chodbách.
Díky promyšlenému rozmístění světelných bodů zajišťuje vozík nejen viditelnost pro operátora, ale i viditelnost samotného vozidla pro ostatní účastníky vnitropodnikového provozu.
V sadě:
- vestavěné akumulátory
- nabíječka 50A
Technické parametry
Nosnost | 2000 kg | |
Výška zdvihu vidlic | 4500 mm | |
Výška snížených vidlic | 40 mm | |
Délka vidlic | 1220 mm | |
Boční posuv | Ano | |
Sklon stožáru | Ano | |
Nominální napětí/kapacita akumulátoru | 48V 420Ah | |
Rychlost jízdy s nákladem/bez nákladu | 13 / 15 km/h | |
Typ kol | Pneumatická | |
Celková délka | 3573 mm | L |
Celková délka vozíku bez vidlic | 2353 mm | L' |
Rozvor kol | 1480 mm | L1 |
Vzdálenost od osy předního kola k čelu vidlic | 458 mm | L2 |
Délka vidlic | 1220 mm | L4 |
Šířka jedné vidlice | 100 mm | W |
Celková šířka vozíku | 1170 mm | W1 |
Šířka zadní části vozíku | 950 mm | W2 |
Šířka nosné desky vidlic | 970 mm | W3 |
Vnější rozteč vidlic | 1038 mm | W5 |
Výška zdvihu (maximální) | 4500 mm | H |
Celková výška stožáru (složený) | 1995 mm | H1 |
Celková výška stožáru (vztyčený) | 4750 mm | H2 |
Výška vidlic od země | 150 mm | H3 |
Celková výška vozíku (k ochranné střeše) | 2098 mm | H4 |
Světlá výška ke stožáru vozíku | 110 mm | H5 |
Světlá výška (nejmenší) | 105 mm | H6 |
Vzdálenost těžiště nákladu | 500 mm | C |
Nominální nosnost | 2000 mm | Q |
Tloušťka vidlic | 40 mm | T |
Poloměr otáčení | 2172 mm | r |
Úhel sklonu stožáru (vpřed) | 6% | α |
Úhel sklonu stožáru (vzadu) | 12% | β |
Hmotnost | 3860 kg |
- Waga
- 3860 kg
- Ładowność
- 2000 kg
- Wysokość podniesionych wideł
- 4500 mm
- Wysokość obniżonych wideł
- 40 mm
- Długość wideł
- 1220 mm
- Przesuw boczny
- Tak
- Pochylenie masztu
- Tak
- Promień skrętu
- 2172 mm
- Napięcie akumulatora/pojemność znamionowa
- 48V 420Ah
- Prędkość jazdy z ładunkiem/bez ładunku
- 13 / 15 km/h
- Rodzaj koł
- Pneumatyczne
- Całkowita długość
- 3573 mm
- Całkowita długość wózka bez wideł
- 2353 mm
- Rozstaw osi
- 1480 mm
- Odległość od osi przedniego koła do czoła wideł
- 458 mm
- Szerokość pojedynczej widły
- 100 mm
- Szerokość całkowita wózka
- 1170 mm
- Szerokość tylnej części wózka
- 950 mm
- Szerokość karetki wideł
- 970 mm
- Rozstaw zewnętrzny wideł
- 1038 mm
- Wysokość podnoszenia (maksymalna)
- 4500 mm
- Wysokość całkowita masztu (złożony)
- 1995 mm
- Wysokość całkowita masztu (podniesiony)
- 4750 mm
- Wysokość wideł od podłoża
- 150 mm
- Wysokość całkowita wózka(do dachu ochronnego)
- 2098 mm
- Prześwit do masztu wózka
- 110 mm
- Prześwit (najmniejszy)
- 105 mm
- Odległość środka ciężkości ładunku
- 500 mm
- Udźwig nominalny
- 2000 mm
- Grubość wideł
- 40 mm
- Kąt nachylenia masztu (w przód)
- 6%
- Kąt nachylenia masztu (w tył)
- 12%