Reklamace nově dodaného zboží
1. Ihned po převzetí zkontrolujte obsah zásilky, nejlépe s kurýrem/zasilatelem.
2. Pokud zjistíte, že zboží bylo poškozeno, neprodleně kontaktujte kurýra, který zboží doručil, a sepište s ním protokol o poškození. Zašlete nám fotografii poškozeného zboží na adresu eshop@cormak.cz
V e-mailu také uveďte:
číslo objednávky
Vaše jméno a kontaktní údaje
Krabici a obalový materiál odneste a v žádném případě nevyhazujte. Bude to nutné v případě reklamace u kurýrní společnosti.
3. Reklamaci nám zašlete do 24 hodin od převzetí zboží.
Reklamace použitého zboží
1. Kontaktujte nás e-mailem na adrese eshpo@cormak.cz. Popište závadu. V případě komplikovaných závad je ideální zaslat nám e-mailem fotografii nebo video s popisem závady na adresu eshop@cormak.cz
Do e-mailu napište:
číslo objednávky
Vaše jméno
Kontaktní údaje
Popis závady, ideálně ve formě videa nebo fotografie.
2. Následuje posouzení závady a konzultace možných řešení závady.
3. V případě potřeby nám zboží zašlete na následující adresu:
Service-Solution s.r.o.
Nový Dvůr 58
538 03 Podhořany u Ronova
+420 725 838 038
K zásilce přiložte průvodní dopis, který bude obsahovat:
Objednávka bude obsahovat:
číslo objednávky
Vaše jméno
Kontaktní údaje
popis závady, nejlépe ve formě videa nebo fotografií
Nikdy neposílejte zboží, aniž byste nás nejprve kontaktovali.