Reklamace nově dodaného zboží

1. Ihned po převzetí zkontrolujte obsah zásilky, nejlépe s kurýrem/zasilatelem.

2. Pokud zjistíte, že zboží bylo poškozeno, neprodleně kontaktujte kurýra, který zboží doručil, a sepište s ním protokol o poškození. Zašlete nám fotografii poškozeného zboží na adresu eshop@cormak.cz

V e-mailu také uveďte:

číslo objednávky

Vaše jméno a kontaktní údaje

Krabici a obalový materiál odneste a v žádném případě nevyhazujte. Bude to nutné v případě reklamace u kurýrní společnosti.

3. Reklamaci nám zašlete do 24 hodin od převzetí zboží.

 

Reklamace použitého zboží

1. Kontaktujte nás e-mailem na adrese eshpo@cormak.cz. Popište závadu. V případě komplikovaných závad je ideální zaslat nám e-mailem fotografii nebo video s popisem závady na adresu eshop@cormak.cz

Do e-mailu napište:

číslo objednávky

Vaše jméno

Kontaktní údaje

Popis závady, ideálně ve formě videa nebo fotografie.

2. Následuje posouzení závady a konzultace možných řešení závady.

3. V případě potřeby nám zboží zašlete na následující adresu:

Service-Solution s.r.o.

Nový Dvůr 58

538 03 Podhořany u Ronova

+420 725 838 038

K zásilce přiložte průvodní dopis, který bude obsahovat:

Objednávka bude obsahovat:

číslo objednávky

Vaše jméno

Kontaktní údaje

popis závady, nejlépe ve formě videa nebo fotografií

Nikdy neposílejte zboží, aniž byste nás nejprve kontaktovali.

Product added to wishlist
Product added to compare.

Soubory cookie používáme k zajištění správného fungování webu, a také k analýze - jak náš eshop používáte. Potvrzením souhlasíte s použitím cookies.