- Nové
Elektrický vysokozdvižný vozík TRIPLEX WS25E45 (nosnost 2500 kg, zdvih 4500 mm)
Elektrický vysokozdvižný vozík s nosností 2500 kg a maximální výškou zdvihu 4500 mm je spolehlivým řešením pro náročné skladové a průmyslové aplikace. Kombinace vysoké nosnosti s rozšířeným operačním rozsahem umožňuje bezpečnou a přesnou manipulaci s těžšími náklady ve větších výškách skladování.
Charakteristika stroje
Elektrický pohon zajišťuje tichý a bezemisní provoz, což umožňuje použití vozíku v uzavřených prostorách, jako jsou sklady, logistická centra nebo výrobní závody s přísnými environmentálními standardy. Moderní napájecí systém založený na trakčních bateriích umožňuje dlouhodobý provoz s nízkou spotřebou energie. V závislosti na verzi mohou být použity olověné nebo lithiové baterie, přizpůsobené individuálním provozním potřebám.
Vysokozdvižné vozíky s AGM gelovými bateriemi jsou až o 40 % bezpečnější než ty s lithiovými bateriemi, které mají výrazně vyšší riziko samovznícení. Technologie AGM je méně náchylná k přehřívání a mechanickému poškození, což významně snižuje riziko požáru nebo výbuchu. Navíc gelové baterie nevytvářejí škodlivé plyny a nevyžadují specializovanou údržbu, což činí práci s nimi bezpečnější a spolehlivější, zejména v náročných skladových podmínkách.
Nosnost 2500 kg umožňuje efektivní manipulaci s těžkými paletami, kontejnery a dalšími průmyslovými náklady. Výška zdvihu do 4500 mm umožňuje skladování na horních úrovních regálů, což zvyšuje efektivitu využití vertikálního prostoru. Stožár vyrobený z vysoce kvalitní oceli se vyznačuje vysokou tuhostí a odolností proti deformacím, což ovlivňuje stabilitu práce při maximálním zatížení.
Vozík je vybaven pojezdovým a hydraulickým systémem, který umožňuje plynulé manévrování a přesné zvedání a spouštění nákladu. Kompaktní vnější rozměry a optimální poloměr otáčení usnadňují pohyb v úzkých pracovních uličkách. Podpůrné systémy - jako automatické omezení rychlosti při zatáčení, kontrola náklonu stožáru nebo funkce plynulého startu - zvyšují bezpečnost a kontrolu nad zařízením.
Mechanismus bočního posuvu vidlic (tzv. side shift) je prvek, který významně ovlivňuje efektivitu překládacích operací. Umožňuje drobnou korekci polohy bez nutnosti přemístění celého vozíku. Umožňuje přesné umístění palety v omezeném prostoru, což zkracuje pracovní cyklus a snižuje riziko poškození regálů a zboží. Tato funkce se stává nezbytným standardem všude tam, kde záleží na rychlosti a přesnosti.
Systém manuálního nastavení rozchodu vidlic umožňuje rychlé přizpůsobení jejich polohy rozměrům přepravovaného zboží. Je to univerzální řešení, které umožňuje efektivní manipulaci s náklady nestandardních rozměrů bez nutnosti výměny příslušenství. Pevná konstrukce vidlic a jednoduchý manuální nastavovací systém zajišťují trvanlivost a snadnost provozu.
Konstrukce stožáru s nastavitelným úhlem náklonu umožňuje efektivní manévrování s nákladem. Naklonění dopředu usnadňuje přesné uložení palety, zatímco naklonění stožáru dozadu zvyšuje stabilitu přepravovaného nákladu během transportu. Takové řešení zvyšuje úroveň pracovní bezpečnosti, zejména při pohybu po nerovném terénu nebo s plným zatížením.
Vysokozdvižný vozík je vybaven pneumatickými koly, která se vyznačují vynikajícím odpružením a zvýšenou přilnavostí k povrchu. Díky vzduchové náplni tento typ pneumatik účinně tlumí vibrace vznikající při jízdě po nerovném nebo nezpevněném terénu, což zvyšuje komfort práce obsluhy a snižuje opotřebení součástí vozíku.
Pneumatická kola se skvěle osvědčují v různorodých podmínkách - jak venku, tak uvnitř průmyslových objektů. Zajišťují stabilitu manévrování a jistotu vedení i na površích se sníženou přilnavostí, jako je mokrý beton, asfalt nebo dlažební kostky.
Zvětšený průměr kol a hluboký vzorek přispívají k práci na nakládacích plochách, rampách a v překladištích s proměnlivým terénem.
Vozík je vybaven kompletním pracovním osvětlením, které zajišťuje dobrou viditelnost při práci ve špatně osvětlených halách, nakládacích zónách nebo za podmínek proměnlivého vnějšího osvětlení. Použité světlomety vyzařují intenzivní, jasný světelný tok, který zlepšuje komfort ovládání stožáru a nákladu bez nadměrné spotřeby energie (nebo paliva).
Standardním vybavením jsou také varovná světla a zvuková signalizace, které zvyšují bezpečnost v rušném pracovním prostředí. Reversní alarm, stroboskopické světlo (maják) a směrová světla informují okolí o pohybu stroje, čímž snižují riziko kolizí v přeplněných skladových uličkách.
Díky promyšlenému rozmístění světelných bodů vozík poskytuje nejen viditelnost operátorovi, ale i viditelnost samotného vozidla pro ostatní účastníky vnitropodnikového provozu.
V balení:
- vestavěné akumulátory
- nabíječka 70A
Technické parametry
Nosnost | 2500 kg | |
Výška zvednutých vidlic | 4500 mm | |
Délka vidlic | 1220 mm | |
Boční posuv | Ano | |
Naklonění stožáru | Ano | |
Nominální napětí akumulátoru/kapacita | 48V 490Ah | |
Provozní doba na nabitý akumulátor | do 10 h | |
Doba nabíjení | 10 h | |
Rychlost jízdy s nákladem/bez nákladu | 12/ 14 km/h | |
Typ kol | Pneumatická | |
Celková délka | 3573 mm | L |
Celková délka vozíku bez vidlic | 2353 mm | L' |
Rozvor | 1480 mm | L1 |
Vzdálenost od osy předního kola k čelu vidlic | 468 mm | L2 |
Délka vidlic | 1220 mm | L4 |
Šířka jedné vidlice | 120 mm | W |
Celková šířka vozíku | 1170 mm | W1 |
Šířka zadní části vozíku | 950 mm | W2 |
Šířka nosiče vidlic | 970 mm | W3 |
Vnější rozchod vidlic | 1038 mm | W5 |
Výška zdvihu (maximální) | 4500 mm | H |
Celková výška stožáru (složený) | 1995 mm | H1 |
Celková výška stožáru (zvednutý) | 4750 mm | H2 |
Výška vidlic od podlahy | 150 mm | H3 |
Celková výška vozíku (do ochranné střechy) | 2098 mm | H4 |
Světlá výška k stožáru vozíku | 110 mm | H5 |
Světlá výška (nejmenší) | 105 mm | H6 |
Vzdálenost těžiště nákladu | 500 mm | C |
Jmenovitá nosnost | 2500 mm | Q |
Tloušťka vidlic | 40 mm | T |
Poloměr otáčení | 2172 mm | r |
Úhel naklonění stožáru (dopředu) | 6% | α |
Úhel naklonění stožáru (dozadu) | 12% | β |
Hmotnost | 4015 kg |
- Waga
- 4015 kg kg
- Ładowność
- 2500 kg
- Wysokość podniesionych wideł
- 4500 mm
- Długość wideł
- 1220 mm
1220 mm - Przesuw boczny
- Tak
- Pochylenie masztu
- Tak
- Promień skrętu
- 2172 mm
- Napięcie akumulatora/pojemność znamionowa
- 48V 490Ah
- Czas pracy ciągłej na naładowanym akumulatorze
- do 10 h
- Czas ładowania
- 10 h
- Prędkość jazdy z ładunkiem/bez ładunku
- 12/ 14 km/h
- Rodzaj koł
- Pneumatyczne
- Całkowita długość
- 3573 mm
- Całkowita długość wózka bez wideł
- 2353 mm
- Rozstaw osi
- 1480 mm
- Odległość od osi przedniego koła do czoła wideł
- 468 mm
- Szerokość pojedynczej widły
- 120 mm
- Szerokość całkowita wózka
- 1170 mm
- Szerokość tylnej części wózka
- 950 mm
- Szerokość karetki wideł
- 970 mm
- Rozstaw zewnętrzny wideł
- 1038 mm
- Wysokość podnoszenia (maksymalna)
- 4500 mm
- Wysokość całkowita masztu (złożony)
- 1995 mm
- Wysokość całkowita masztu (podniesiony)
- 4750 mm
- Wysokość wideł od podłoża
- 150 mm
- Wysokość całkowita wózka(do dachu ochronnego)
- 2098 mm
- Prześwit do masztu wózka
- 110 mm
- Prześwit (najmniejszy)
- 105 mm
- Odległość środka ciężkości ładunku
- 500 mm
- Udźwig nominalny
- 2500 mm
- Grubość wideł
- 40 mm
- Kąt nachylenia masztu (w przód)
- 6%
- Kąt nachylenia masztu (w tył)
- 12%