- Nové
Elektrický vysokozdvižný vozík WS25E30 DUPLEX (nosnost 2500 kg, zdvih 3000 mm)
Elektrický vysokozdvižný vozík s nosností 2500 kg a maximální výškou zdvihu 3000 mm je moderní řešení navržené pro tichý, ekologický a efektivní provoz v uzavřených skladech, logistických centrech a výrobních halách. Elektrický pohon zajišťuje nejen nulové emise výfukových plynů na místě použití, ale také výrazně nižší hladinu hluku, což přispívá ke zlepšení pracovních podmínek a pohodlí obsluhy.
Charakteristika stroje
Bateriové napájení umožňuje nepřetržitý provoz po mnoho hodin a technologie baterií zajišťují rychlé nabíjení a nízké provozní náklady. Pohonný systém se vyznačuje vysokou účinností, plynulým zrychlováním a přesnou kontrolou rychlosti, což je obzvláště důležité při operacích v úzkých prostorech nebo s křehkými náklady.
Konstrukce vozíku zajišťuje stabilitu a rovnoměrné rozložení hmotnosti, což umožňuje bezpečnou přepravu nákladů o hmotnosti až 2500 kg. Stožár s výškou zdvihu do 3000 mm umožňuje efektivní využití vertikálního prostoru ve skladu. Hydraulický systém, podporovaný moderním elektronickým ovládáním, nabízí plynulost pohybů a vysokou přesnost obsluhy, i při plném zatížení.
Vysokozdvižné vozíky s AGM gelovými bateriemi jsou až o 40% bezpečnější než ty s lithium-iontovými bateriemi, které mají podstatně vyšší riziko samovznícení. AGM technologie je méně náchylná k přehřívání a mechanickému poškození, což výrazně snižuje riziko požáru nebo výbuchu. Navíc gelové baterie nevytvářejí škodlivé plyny a nevyžadují specializovanou údržbu, což činí práci s nimi bezpečnější a spolehlivější, zejména v náročných skladových podmínkách.
Optimalizovaný poloměr otáčení a kompaktní rozměry umožňují vozíku skvělou manévrovatelnost v úzkých pracovních uličkách a při intenzivním manévrování. Díky absenci emisí a minimální úrovni vibrací je elektrický pohonný systém ideální pro práci v prostředích s vysokými hygienickými požadavky nebo ekologickými normami.
Elektrický vozík v této konfiguraci je řešením určeným pro intenzivní použití v podmínkách vyžadujících vysokou kulturu práce, nízké emise a maximální přesnost. Vysoká výkonnost, nízké provozní náklady a šetrnost k životnímu prostředí z něj činí volbu v souladu s moderními standardy logistiky a průmyslu.
Mechanismus bočního posuvu vidlic (tzv. side shift) je prvek výrazně ovlivňující efektivitu překládacích operací. Umožňuje drobné úpravy polohy bez nutnosti pohybu celého vozíku. Umožňuje přesné umístění palety v omezeném prostoru, což vede ke zkrácení pracovního cyklu a snížení rizika poškození regálů a zboží. Tato funkce se stává nezbytným standardem všude tam, kde záleží na rychlosti a přesnosti.
Systém manuálního nastavení rozteče vidlic umožňuje rychlé přizpůsobení jejich polohy rozměrům přepravovaného zboží. Je to univerzální řešení, které umožňuje efektivní manipulaci s náklady nestandardních rozměrů bez nutnosti výměny příslušenství. Pevná konstrukce vidlic a snadno použitelný systém ručního nastavení zajišťují trvanlivost a snadnost provozu.
Konstrukce stožáru s možností nastavení úhlu sklonu umožňuje efektivní manipulaci s nákladem. Naklonění dopředu usnadňuje přesné uložení palety, zatímco naklonění stožáru dozadu zvyšuje stabilitu přepravovaného nákladu během přepravy. Toto řešení zvyšuje úroveň bezpečnosti práce, zejména při pohybu po nerovném terénu nebo při plném zatížení.
Vysokozdvižný vozík je vybaven pneumatickými koly, která se vyznačují vynikajícím odpružením a zvýšenou přilnavostí k povrchu. Díky vzduchové náplni tento typ pneumatik účinně tlumí vibrace vznikající při jízdě po nerovném nebo nepevně povrchu, což vede k vyššímu komfortu práce operátora a menšímu opotřebení komponentů vozíku.
Pneumatická kola se skvěle osvědčují v různorodých podmínkách - jak venku, tak uvnitř průmyslových objektů. Zajišťují stabilitu manévrování a jisté vedení i na površích se sníženou přilnavostí, jako je mokrý beton, asfalt nebo dlažební kostky.
Zvětšený průměr kol a hluboký dezén podporují práci na nakládacích plochách, rampách a v překládacích zónách s proměnlivým terénem.
Vozík je vybaven kompletním pracovním osvětlením, které zajišťuje dobrou viditelnost při práci ve špatně osvětlených halách, nakládacích zónách nebo v podmínkách proměnlivého vnějšího osvětlení. Použité reflektory vyzařují intenzivní, jasný světelný paprsek, který zlepšuje komfort manipulace se stožárem a nákladem bez nadměrné spotřeby energie (nebo paliva).
Standardní výbavou jsou také výstražná světla a zvuková signalizace, které zvyšují bezpečnost v rušném pracovním prostředí. Reversní signalizátor, stroboskopické světlo (maják) a směrová světla informují okolí o pohybu stroje, čímž snižují riziko kolizí v přeplněných skladových uličkách.
Díky promyšlenému rozmístění světelných bodů zajišťuje vozík nejen viditelnost pro operátora, ale i viditelnost samotného vozidla pro ostatní účastníky vnitropodnikového provozu.
V sadě:
- vestavěné baterie
- nabíječka 70A
Technické parametry
Nosnost | 2500 kg | |
Výška zvednutých vidlic | 3000 mm | |
Výška snížených vidlic | 40 mm | |
Délka vidlic | 1220 mm | |
Boční posuv | Ano | |
Naklopení stožáru | Ano | |
Napětí baterie/jmenovitá kapacita | 48V 490Ah | |
Rychlost jízdy s nákladem/bez nákladu | 12 / 14 km/h | |
Typ kol | Pneumatické | |
Celková délka | 3573 mm | L |
Celková délka vozíku bez vidlic | 2353 mm | L' |
Rozvor náprav | 1480 mm | L1 |
Vzdálenost od osy předního kola k čelu vidlic | 458 mm | L2 |
Délka vidlic | 1220 mm | L4 |
Šířka jednotlivé vidlice | 100 mm | W |
Celková šířka vozíku | 1170 mm | W1 |
Šířka zadní části vozíku | 950 mm | W2 |
Šířka nosiče vidlic | 970 mm | W3 |
Vnější rozteč vidlic | 1038 mm | W5 |
Výška zdvihu (maximální) | 3000 mm | H |
Celková výška stožáru (složený) | 1995 mm | H1 |
Celková výška stožáru (zvednutý) | 4045 mm | H2 |
Výška vidlic od země | 150 mm | H3 |
Celková výška vozíku (k ochranné střeše) | 2098 mm | H4 |
Světlá výška k stožáru vozíku | 110 mm | H5 |
Světlá výška (nejmenší) | 105 mm | H6 |
Vzdálenost těžiště nákladu | 500 mm | C |
Jmenovitý zdvih | 2000 mm | Q |
Tloušťka vidlic | 40 mm | T |
Poloměr otáčení | 2172 mm | r |
Úhel naklopení stožáru (dopředu) | 6% | α |
Úhel naklopení stožáru (dozadu) | 12% | β |
Hmotnost | 4015 kg |
- Waga
- 4015 kg
- Ładowność
- 2500 kg
- Wysokość podniesionych wideł
- 3000 mm
- Wysokość obniżonych wideł
- 40 mm
- Długość wideł
- 1220 mm
1220 mm - Przesuw boczny
- Tak
- Pochylenie masztu
- Tak
- Promień skrętu
- 2172 mm
- Napięcie akumulatora/pojemność znamionowa
- 48V 490Ah
- Prędkość jazdy z ładunkiem/bez ładunku
- 12 / 14 km/h
- Rodzaj koł
- Pneumatyczne
- Całkowita długość
- 3573 mm
- Całkowita długość wózka bez wideł
- 2353 mm
- Rozstaw osi
- 1480 mm
- Odległość od osi przedniego koła do czoła wideł
- 458 mm
- Szerokość pojedynczej widły
- 100 mm
- Szerokość całkowita wózka
- 1170 mm
- Szerokość tylnej części wózka
- 950 mm
- Szerokość karetki wideł
- 970 mm
- Rozstaw zewnętrzny wideł
- 1038 mm
- Wysokość podnoszenia (maksymalna)
- 3000 mm
- Wysokość całkowita masztu (złożony)
- 1995 mm
- Wysokość całkowita masztu (podniesiony)
- 4045 mm
- Wysokość wideł od podłoża
- 150 mm
- Wysokość całkowita wózka(do dachu ochronnego)
- 2098 mm
- Prześwit do masztu wózka
- 110 mm
- Prześwit (najmniejszy)
- 105 mm
- Odległość środka ciężkości ładunku
- 500 mm
- Udźwig nominalny
- 2000 mm
- Grubość wideł
- 40 mm
- Kąt nachylenia masztu (w przód)
- 6%
- Kąt nachylenia masztu (w tył)
- 12%