- Nové
Plynový vysokozdvižný vozík TRIPLEX WS25L45 (nosnost 2500 kg, zdvih 4500 mm)
Plynový a benzínový vysokozdvižný vozík s nosností 2500 kg a maximální výškou zdvihu 4500 mm je navržen pro práci v různorodých podmínkách - jak uvnitř hal, tak venku. Konstrukce založená na dvoupalivovém pohonném systému kombinuje výkon, flexibilitu a hospodárnost, což umožňuje nepřetržitou práci v prostředích vyžadujících velký operační dosah.
Charakteristika stroje
Pohon benzín/LPG umožňuje přizpůsobit režim práce aktuálním podmínkám - plyn zajišťuje nižší emise a tišší provoz v uzavřených prostorech, zatímco benzínový režim zvyšuje výkon při venkovním nebo intenzivním použití. Takové uspořádání podporuje plynulý provoz s omezením prostojů a zjednodušenou logistikou tankování.
Nosnost 2500 kg umožňuje bezpečnou přepravu zboží střední a vyšší hmotnosti, zvedání do výšky 4500 mm umožňuje obsluhu vysokých regálů a skladovacích systémů. Stožár s velkým dosahem je navržen s ohledem na tuhost a stabilitu, což se promítá do bezpečnosti a přesnosti při zvedání nákladů do větší výšky.
Kompaktní konstrukce a přesný řídicí systém umožňují snadné manévrování i v omezených prostorech, jako jsou nakládací zóny nebo úzké pracovní koridory. Podpůrné systémy, jako je přesná hydraulika, omezovače rychlosti a bezpečnostní blokády, zajišťují kontrolu a stabilitu v každé fázi práce.
Tento model nachází uplatnění v logistickém průmyslu, výrobě, velkoobchodech a distribučních centrech, kde je vyžadován jak vyšší dosah zvedání, tak spolehlivost při práci s náklady s proměnnou charakteristikou. Osvědčená technologie pohonu a konstrukce přizpůsobená pro práci v terénu a skladech z něj činí univerzální a efektivní nástroj pro blízkou přepravu.
Mechanismus bočního posuvu vidlí (tzv. side shift) je prvek, který výrazně ovlivňuje efektivitu překládacích operací. Umožňuje drobnou korekci pozice bez nutnosti přesunu celého vozíku. Umožňuje přesné nastavení palety v omezeném prostoru, což se promítá do zkrácení pracovního cyklu a snížení rizika poškození regálů a zboží. Tato funkce se stává nepostradatelným standardem všude tam, kde záleží na rychlosti a přesnosti.
Systém manuálního nastavení rozestupu vidlí umožňuje rychlé přizpůsobení jejich polohy rozměrům přepravovaného zboží. Je to univerzální řešení, které umožňuje efektivní obsluhu nákladů nestandardních rozměrů bez nutnosti výměny příslušenství. Pevná konstrukce vidlí a snadno použitelný systém manuální regulace zajišťují trvanlivost a snadnost provozu.
Konstrukce stožáru s možností nastavení úhlu náklonu umožňuje efektivní manipulaci s nákladem. Vyklonění dopředu usnadňuje přesné odložení palety, zatímco naklonění stožáru dozadu zvyšuje stabilitu přepravovaného nákladu během transportu. Takové řešení zvyšuje úroveň bezpečnosti práce, zejména při pohybu po nerovném terénu nebo s plnou nosností.
Vysokozdvižný vozík je vybaven pneumatikami, které se vyznačují vynikajícím tlumením a zvýšenou přilnavostí k povrchu. Díky vzduchové náplni tento typ pneumatik účinně tlumí vibrace vznikající během jízdy po nerovném nebo nezpevněném terénu, což přispívá k vyššímu komfortu práce operátora a menšímu opotřebení komponentů vozíku.
Pneumatické pneumatiky se osvědčují v různorodých podmínkách - jak venku, tak uvnitř průmyslových objektů. Zajišťují stabilitu manévrování a spolehlivé vedení i na površích se sníženou přilnavostí, jako je mokrý beton, asfalt nebo dlažba.
Zvětšený průměr kol a hluboký vzorek podporují práci na nakládacích plochách, rampách a v překládacích zónách s proměnlivým terénem.
Vozík je vybaven kompletním pracovním osvětlením, které zajišťuje dobrou viditelnost při práci v špatně osvětlených halách, nakládacích zónách nebo za podmínek proměnlivého venkovního osvětlení. Použité reflektory vydávají intenzivní, jasný světelný paprsek, který zlepšuje komfort při manipulaci se stožárem a nákladem bez nadměrné spotřeby energie (nebo paliva).
Standardní výbavou jsou také výstražná světla a zvuková signalizace, které zvyšují bezpečnost v rušném pracovním prostředí. Zpětný alarm, stroboskopické světlo (maják) a směrová světla informují okolí o pohybu stroje, čímž se snižuje riziko kolizí v přeplněných skladech.
Díky promyšlenému rozmístění světelných bodů vozík zajišťuje nejen viditelnost pro operátora, ale také viditelnost samotného vozidla pro ostatní účastníky vnitropodnikového provozu.
Technické parametry
Nosnost | 2500 kg | |
Výška zdvihu vidlí | 4500 mm | |
Výška snížených vidlí | 40 mm | |
Délka vidlí | 1220 mm | |
Boční posuv | Ano | |
Naklápění stožáru | Ano | |
Motor | Nissan K25 | |
Výkon motoru | 50 HP | |
Převodovka | Automatická | |
Rychlost jízdy s nákladem/bez nákladu | 12 / 13 km/h | |
Typ kol | Pneumatické | |
Celková délka | 3800 mm | L |
Celková délka vozíku bez vidlí | 2580 mm | L' |
Rozvor | 1600 mm | L1 |
Vzdálenost od osy předního kola k čelu vidlí | 469 mm | L2 |
Délka vidlí | 1220 mm | L4 |
Šířka jedné vidlice | 120 mm | W |
Celková šířka vozíku | 1160 mm | W1 |
Šířka zadní části vozíku | 970 mm | W2 |
Šířka nosné desky vidlí | 970 mm | W3 |
Vnější rozestup vidlí | 1024 mm | W5 |
Výška zdvihu (maximální) | 4500 mm | H |
Celková výška stožáru (složený) | 2000 mm | H1 |
Celková výška stožáru (zvednutý) | 5750 mm | H2 |
Výška vidlí od podlahy | 150 mm | H3 |
Celková výška vozíku (do ochranné střechy) | 2070 mm | H4 |
Světlá výška stožáru | 110 mm | H5 |
Světlá výška | 110 mm | H6 |
Vzdálenost těžiště nákladu | 500 mm | C |
Jmenovitá nosnost | 2500 mm | Q |
Tloušťka jedné vidlice | 40 mm | T |
Úhel naklopení stožáru (dopředu) | 6% | α |
Úhel naklopení stožáru (dozadu) | 12% | β |
Hmotnost | 3880 kg |
- Waga
- 3880 kg
- Ładowność
- 2500 kg
- Wysokość podniesionych wideł
- 4500 mm
- Wysokość obniżonych wideł
- 40 mm
- Długość wideł
- 1220 mm
- Przesuw boczny
- Tak
- Pochylenie masztu
- Tak
- Prędkość jazdy z ładunkiem/bez ładunku
- 12 / 13 km/h
- Rodzaj koł
- Pneumatyczne
- Silnik
- Nissan K25
- Całkowita długość
- 3800 mm
- Całkowita długość wózka bez wideł
- 2580 mm
- Rozstaw osi
- 1600 mm
- Odległość od osi przedniego koła do czoła wideł
- 469 mm
- Szerokość pojedynczej widły
- 120 mm
- Szerokość całkowita wózka
- 1160 mm
- Szerokość tylnej części wózka
- 970 mm
- Szerokość karetki wideł
- 970 mm
- Rozstaw zewnętrzny wideł
- 1024 mm
- Wysokość podnoszenia (maksymalna)
- 4500 mm
- Wysokość całkowita masztu (złożony)
- 2000 mm
- Wysokość całkowita masztu (podniesiony)
- 5750 mm
- Wysokość wideł od podłoża
- 150 mm
- Wysokość całkowita wózka(do dachu ochronnego)
- 2070 mm
- Odległość środka ciężkości ładunku
- 500 mm
- Udźwig nominalny
- 2500 mm
- Kąt nachylenia masztu (w przód)
- 6%
- Kąt nachylenia masztu (w tył)
- 12%
- Moc silnik
- 50 KM
- Skrzynia biegów
- Automatyczna
- Prześwit masztu
- 110 mm
- Prześwit
- 110 mm
- Grubość pojedyńczej widły
- 40 mm